Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 15:54:06 +0300

Tere!

Luunja vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06017 
aadressile Tartu maakond, Luunja vald, Kakumetsa küla, 22251 Põvvatu-Luunja 
tee// Kaariku tee 2// Maasika// Ratsu tee// Põvvatu küla, Põvvatu-Luunja 
kergliiklustee L3 (Maasika kinnistu teed) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti esitamine kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27010755>  (menetlus nr: 
432590), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Luunja vallavalitsus) või menetleja (HEIKI TOOMING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister